If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
сер*м ти на асвалта и магистралите в такъв случай ... За пореден път се убеждавам в каква гнусотия живеем и какво сме длъжни да търпим.
За капак на всичко винетки по 100 лв. ще им плащам ...
По лошото е,че на всеки е известно,защо държавата не си търси правата по гаранцията на дадена магистрала или участък от нея.
Аз това лето всеки ден пътувах по нашата страхотна магистрала и моите впечатления от 147цата напълно сток са: На 120 има лека вибрация, на 140-150 започва да става неприятна, на 200 колата започва да подскача,на 240 е невъзможно за каране. Това на отсечката Карнобат-Бургас. На моменти пътя е добре и няма проблеми,но през повечето време е.....................
Аз това лето всеки ден пътувах по нашата страхотна магистрала и моите впечатления от 147цата напълно сток са: На 120 има лека вибрация, на 140-150 започва да става неприятна, на 200 колата започва да подскача,на 240 е невъзможно за каране. Това на отсечката Карнобат-Бургас. На моменти пътя е добре и няма проблеми,но през повечето време е.....................
Така е колега,всички явно са запознати и затова ограничението е 130,за да не се пребиеш някъде
Ограничението беше 140 последно като проверих.
Иначе днес поръчах Eibach SportKit + едни Koni STR.T и се моля да не съм объркал модела на амортисьрите и да ми паснат. Всъщност на сайта на кони дават че ще паснат на всяко GT без 3.2, тоест трябва да съм ок.
Нямам търпение да дойдат и да видя резултата, надявам се няма да стане твърде ниска (тя и сега си виси мисля, няма 4 пръста между предната гума и калника )
Иначе много интересно защото аз магистралата последните мсесеци я минавах доста често и усетих тази вибрация чак последните 2 пъти. Чудя се дали и рпеди не я е имало просто сега да се е усещала малко повече заради разпънката и за това да съм я усетил. Качвал съм по високи скорости на празни отсечки и не помня да е имало такъв шит...
Ограничението беше 140 последно като проверих.
Иначе днес поръчах Eibach SportKit + едни Koni STR.T и се моля да не съм объркал модела на амортисьрите и да ми паснат. Всъщност на сайта на кони дават че ще паснат на всяко GT без 3.2, тоест трябва да съм ок.
Нямам търпение да дойдат и да видя резултата, надявам се няма да стане твърде ниска (тя и сега си виси мисля, няма 4 пръста между предната гума и калника )
Иначе много интересно защото аз магистралата последните мсесеци я минавах доста често и усетих тази вибрация чак последните 2 пъти. Чудя се дали и рпеди не я е имало просто сега да се е усещала малко повече заради разпънката и за това да съм я усетил. Качвал съм по високи скорости на празни отсечки и не помня да е имало такъв шит...
За съжаление състоянието на новонаправените пътища се влошава със стряскащи темпове. 2 месеца са прекалено дълъг период от време За пример е локалното на Цариградско от към Интер Експо Център. Вече е потънало на места...
За съжаление състоянието на новонаправените пътища се влошава със стряскащи темпове. 2 месеца са прекалено дълъг период от време За пример е локалното на Цариградско от към Интер Експо Център. Вече е потънало на места...
Оня ден си карам по един път между две села и дупки пълно, асфалта беше дебел между един и два см. Не знам, сигурно има изискване колко да е дебел асфалта и слоевете под него
Оня ден си карам по един път между две села и дупки пълно, асфалта беше дебел между един и два см. Не знам, сигурно има изискване колко да е дебел асфалта и слоевете под него
Дебелината на асфалта е обратно пропорционална на лакомията на общинските чиновници.
Покрай новата си работа, напоследък се убедих че май не псуваме строителите напълно заслужено. Залаганите от държавата проектни параметри, респективно цената която се плаща за изпълнение съвсем не са като стандартните изисквания за магистрала или първокласен път. След това обаче не стига че трасетата са с по-малка товароносимост ами и АПИ и ДАИ изобщо не се напъват да прекратят движението на претоварени камиони.
Сложих новото окачване - Koni STR.T + Eibach ProKit.
Стана доста ниска но и много по стабилна. Утре ще карам извън града и ще кажа как е, дали въпросната вибрация я има и до каква степен.
Attached Files
Alfa Romeo GT 1.9 JTDm@150++ hp (remapped but not dynoed), Graphite Black, Distinctive, ExtremeTuning strut bar, TOORA 570 wheels, Koni STR.T shocks + Eibach ProKit springs
Сложих новото окачване - Koni STR.T + Eibach ProKit.
Стана доста ниска но и много по стабилна. Утре ще карам извън града и ще кажа как е, дали въпросната вибрация я има и до каква степен.
Красив автомобил,но някак си като отворих снимката нещо с джантите,гумите или с височината не пасва на колата.Според мен са джантите,но може и да греша.Има нещо...
Така, тресенето смея да кажа че се оправи, сега се усещат само неравностите по пътя и то доста по добре от преди.
Конито става за снижаващи пружини и на запад се ползва доста често за mx5, е46 и разни други машинки които хората си играят да модифицират. Даже мисля че кони имат кит с тия амортисьори и някакви техни снижаващи пружини.
Иначе джантите са оригиналните на GT-то, гумите са 224/40/17, така че всичко трябва да пасва. Летните гуми са на друг сет от дежанти (от подписа) които изглеждат по добре според мен. Колата стана осезаемо по ниска, но ме кефи. До момента не съм задирал нищо, но трябва да се внимава с разни изпъкнали шахти и тн.
Alfa Romeo GT 1.9 JTDm@150++ hp (remapped but not dynoed), Graphite Black, Distinctive, ExtremeTuning strut bar, TOORA 570 wheels, Koni STR.T shocks + Eibach ProKit springs
Comment